1

Aleksandra Laskowska


 

Trener Biznesu, konsultant, dzielenie się wiedzą od zawsze było jej pasją. Jest trenerem posiadającym bogate doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania i motywacji personelu, obsługi klienta oraz sprzedaży produktów i usług. Doświadczenia te związane są z jej wieloletnią pracą w dużych, międzynarodowych korporacjach. W 2013 roku ukończyła Akademię Trenerów Biznesu Grupy SET, a od początku 2014 roku systematycznie prowadzi szkolenia dla placówek medycznych z zakresu rozwoju kompetencji społecznych. Jej klientami są zarówno duże szpitale państwowe, prywatne kliniki jak i przychodnie rodzinne i specjalistyczne. Tematy szkoleniowe, które cieszą się największym zainteresowaniem dotyczą przede wszystkim profesjonalnej obsługi pacjenta poprzez pryzmat radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w celu budowania wizerunku nowoczesnej placówki medycznej przyjaznej pacjentowi, podstaw komunikacji interpersonalnej opartej na empatii i asertywności, zarządzania personelem poprzez komunikację opartą na wzajemnym szacunku, budowania zdrowej współpracy zespołowej oraz radzeniem sobie ze stresem w miejscu pracy.

gibinski

Dr Maciej Gibiński


 

Dr n. praw. adwokat Maciej Gibiński, Adwokat, doktor nauk prawnych, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, właściciel Kancelarii Adwokackiej CDPM w Krakowie. W ramach wykonywanej pracy zajmuje się ochroną prawną placówek medycznych w zakresie procesowym i nieprocesowym, ponadto prowadzi szkolenia z zakresu prawa medycznego. Z systemem opieki zdrowotnej związany od 2004 r., praktykę zdobywał w publicznych i prywatnych placówkach medycznych na terenie całej Polski. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania i funkcjonowania placówek medycznych. Prowadzona przez niego kancelaria na co dzień swoją opieką obejmuje pond 200 placówek medycznych w Polsce. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych oraz roszczeniach placówek medycznych. Wykładowca akademicki. Inspektor ochrony danych. Autor licznych publikacji z zakresu prawa medycznego. Uczestnik krajowych i międzynarodowych Konferencji naukowych z zakresu Prawa Medycznego.

Pawel Kikosicki CEZ

Paweł Kikosicki


 

Dyrektor Centrum e-Zdrowia, jednostki odpowiedzialnej za informatyzację sektora ochrony  zdrowia w Polsce. Poprzednio wieloletni pracownik Narodowego Funduszu Zdrowia. Od września 2020 r. pełnił w NFZ funkcję dyrektora Departamentu Obsługi Klientów. Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku administracja oraz studiów podyplomowych na kierunkach Zarządzanie satysfakcją klienta (SGH), Zdrowie publiczne oraz Personal brandingu i public relations (Collegium Humanum). Ukończył też studia MBA Zarządzanie w ochronie zdrowia (Collegium Humanum). W NFZ odpowiadał za m.in projekt Telefonicznej Informacji Pacjenta (800190590), wdrożenie infolinii Narodowego Programu Szczepień (989) oraz organizację stanowisk ds. profilaktyki i promocji zdrowia w salach obsługi oddziałów wojewódzkich NFZ. Koordynował też współpracę z organizacjami pacjentów w formie Forum Organizacji Pacjentów.

3

Monika Sienkiewicz


 

Monika Sienkiewicz doradca i trener w zakresie zarządzania i marketingu dla MŚP. Specjalizacja: zarządzanie strategiczne/ www.msienkiewicz.com Kursy specjalistyczne: akademia zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacje, narzędzia skutecznego managera, zarządzanie projektami metodą PMI, wzrost małego biznesu. Od 2001 roku związana z zarządzaniem w polskich firmach. Od 2007 r. właściciel firmy Empiria, doradca biznesowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Konsultantka przekonana o strategicznym wpływie ludzkiej pracy i umysłu na pomyślny rozwój świata i każdej nowoczesnej organizacji w nim działającej. Poprzez umiejętną współpracę z ludźmi i ich nieustanny rozwój, a także tworzenie optymalnych wysokojakościowych zespołów, skutecznie buduje sukces najróżniejszych typów firm. Doskonale zna zagadnienia HR, posiada naturalny talent ułatwiający komunikację, a także dobre zrozumienie najważniejszych zjawisk psychologicznych. 4 lata pracowała w Zarządzie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego (członek zarządu, członek komisji rewizyjnej). Doradca, szkoleniowiec i coach w zakresie zarządzania i marketingu – doświadczenie 13 lat

4

Marta Chalimoniuk-Nowak


 

Marketer z pasji, wykształcenia i 20-letniego doświadczenia; ekspert w zakresie strategii marek i zarządzania strategicznego; od wielu lat związana z sektorami ochrony zdrowia, farmacji i FMCG (w szczególności branżą spożywczą), również w zakresie działań wizerunkowych. Ewaluator projektów, trener biznesu i publicystka (z dorobkiem ponad 450 artykułów w prasie biznesowej). Menedżer z wieloletnim doświadczeniem korporacyjnym, agencyjnym oraz w mediach (jako Dyrektor Strategiczny, Dyrektor Marketingu, wcześniej także Redaktor Naczelny); autorka wielu raportów i analiz branżowych. B. wykładowca akademicki (SGH, PO, WSB). Edukatorka zdrowia i prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Zdrowia.

Prelegenci

Marcin Fiedziukiewicz


 

Jest Prezesem Zarządu kliniki.pl, platformy, która od prawie 8 lat dostarcza pacjentów do klinik. Od wielu lat zajmuje się budowaniem biznesów w świecie Internetu. Znawca marketingu internetowego, e-commerce oraz zarządzania. Z wykształcenia niedoszły doktor socjologii. Ekspert PARP oraz członek Rady Ekspertów Ośrodka Dialogu i Rozwoju Think Tank. Z zamiłowania kucharz i autor bloga PrymitywnaKuchnia.pl.

6

Katarzyna Łempicka


 

rener, menedżer, Inspektor Ochrony Danych i certyfikowany Audytor Wewnętrzny Bezpieczeństwa Informacji według normy ISO/IEC 27001:2017 i ISO/IEC 27701:2019. Od 7 lat związana z branżą medyczną. Na stałe współpracuje z 5 prywatnymi placówkami medycznymi w Trójmieście. Pomaga w otwieraniu nowych placówek medycznych, przygotowując procedury sanitarne, procedury pracy oraz dokumentację RODO. W 2017 roku stworzyła bloga dla rejestratorek medycznych i kierowników rejestracji rejestratorkamedyczna.pl, który wspiera pracowników rejestracji w kształtowaniu ich kompetencji zawodowych.  Prowadzi szkolenia z zakresu kompetencji miękkich, wdrażania procedur pracy, ochrony danych osobowych oraz wdrażania procedur sanitarnych dla branży medycznej. Jej celem zawodowym jest kompleksowe wspieranie właścicieli placówek medycznych, tak by ich przychodnie działy zarzutu.

7

Bogna Zaborowska-Smagacz


 

Szkolenia i doradztwo z zakresu strategii przedsiębiorstwa (prawo, compliance, zarządzanie, internacjonalizacja, komunikacja międzykulturowa). Doświadczenie uzyskane przede wszystkim jako prezes zarządu i szkoleniowiec w przedsiębiorstwie Bookinganimalspa Sp. z o.o. oraz Bognaconsulting Sp. z o.o. świadczących usługi profesjonalnych szkoleń i doradztw dla przedsiębiorstw. Zrealizowanych ponad 150 usług szkoleniowych i ponad 70 usług doradczych w ramach BUR z zakresu prawa, finansów, strategii i zarządzania przedsiębiorstwem a także intercjonalizacja MŚP.
Obecnie prezes zarządu oraz dyrektor generalny w firmie Bognaconsulting sp. z o. o. Wykształcenie wyższe: – studia magisterskie oraz doktoranckie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego na kierunku prawo, – studia podyplomowe na kierunku prawo internetowe prowadzone przez Instytut Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Elke

Elke Schönemann


 

Sales & Marketing Manager Poland, ELO Digital Office Sp. z o.o. Z wykształcenia Matematyk, z pochodzenia Niemka. Od 1996r. pracuje w Polsce. W latach 1996 – 2004- Praca w Polsko-Niemieckim Towarzystwie Wspierania Gospodarki (Firma z udziałem rządu polskiego i niemieckiego (po 50%). Od 2004 zatrudniona w ELO Digital Office – odpowiedzialna za sieć Business Partnerów ELO w Polsce i koordynację projektów.

11

Agnieszka Rudnicka-Szymczak


 

Absolwentka Wydziału Fizjoterapii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Posiada 12 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach państwowych związanych z systemem opieki zdrowotnej w Polsce (NFZ), oraz jako kierownik projektów IT (ZUS). Obecnie, członek zespołu wdrożeniowego w Projekcie „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych” (System P1).

Lukasz Laskowski przyciete zdjecie 1

Łukasz Laskowski


 

Trener i właściciel firmy szkoleniowej POZIOM 4, od 2006 roku realizujący projekty rozwojowe w zakresie zarządzania, komunikacji, budowania zespołów, sprzedaży usług medycznych i obsługi pacjenta i klienta. Certyfikowany, międzynarodowy konsultant systemu psychometrycznego MindSonar i systemu ewaluacji szkoleń KirkPatrick Partners. Do tej pory przepracował na sali szkoleniowej ponad 18000 godzin, spędzonych na rozwijaniu ludzi. Lubi zmieniać otaczającą go rzeczywistość za pomocą pozytywnych przekonań oraz uczyć się bycia tu i teraz od swoich dzieci…

13

Dr Wojciech Krówczyński


 

doktor nauk ekonomicznych i finansów. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, Politechniki Krakowskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Inspektor ochrony danych. Doradca zawodowy. Audytor ISO 9001 i 18001 z doświadczeniem w zakresie wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych w podmiotach sektora prywatnego i publicznego. Związany z branżą medyczną od 1989 roku. Prowadzi wykłady, audyty, szkolenia oraz konsultacje w zakresie zarządzania jakością i ochrony danych osobowych.

Maciej Smok przyciete zdjecie

Maciej Smok


 

Posiada bogate doświadczenie zarówno w obsłudze podmiotów gospodarczych z sektora prywatnego jak również w bieżącej obsłudze prawnej podmiotów sektora ochrony zdrowia. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze prawnej, obejmującej zarówno bieżące doradztwo prawne, obsługę korporacyjną, jak również reprezentację przed sądami i organami administracji.

Patrycja Szadkowska przyciete zdjecie

Patrycja Szatkowska


 

Posiada doświadczenie we wsparciu placówek medycznych przy zawieraniu umów związanych z działalnością leczniczą, sporządzanie projektów dokumentacji związanej z prowadzoną działalnością leczniczą, w tym w szczególności z zakresu ochrony danych osobowych. Oferuje również wsparcie w realizacji zagwarantowanych pacjentowi ustawowo praw, w tym prawa do dokumentacji medycznej.

Prelegenci

Dominika Solipiwko


 

Adwokat, mediator sądowy, właściciel kancelarii adwokackiej specjalizującej się w obsłudze prawnej podmiotów z branży medycznej. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na kierunku prawo medyczne i bioetyka. Członek sekcji praktyków prawa medycznego przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Katowicach. Zawodowo występuje w charakterze obrońcy w sprawach karnych o błąd w sztuce lekarskiej, jak również reprezentuje podmioty lecznicze w postępowaniach sądowych oraz przed Wojewódzkimi Komisjami ds. orzekania o zdarzeniach medycznych.

Jakub Rybarczyk 768x1151 1

Jakub Rybarczyk


 

Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego w 2011 roku, a w 2015 uzyskał wpis na listę radców prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych we Wrocławiu. Przed rozpoczęciem współpracy z CDD Legal pracował w jednej z największych polskich kancelarii prawnych z siedzibą w Krakowie, a także jako in-house w spółce notowanej na GPW. Posiada wieloletnie doświadczenie w reprezentowaniu klientów w postępowaniach sądowych, w szczególności w zakresie sporów związanych z procesami budowlanymi oraz błędami w sztuce medycznej. Uczestniczył w procesach akwizycyjnych oraz reorganizacji spółek. W Kancelarii zajmuje się bieżącą obsługą prawną przedsiębiorców oraz jednostek samorządu terytorialnego. Doradza Klientom w zakresie prawa zamówień publicznych, spraw korporacyjnych oraz compliance. Prowadzi szkolenia dedykowane dla podmiotów leczniczych oraz członków zarządu spółek kapitałowych.

Anna Rej

dr n.med. Anna Rej


 

Ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach oraz studia z zakresu zdrowia publicznego na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach. Uzyskała stopień naukowy doktora nauk medycznych na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach na Wydziale Lekarskim z Oddziałem Lekarsko- Dentystycznym w Zabrzu. Ukończyła m.in. studia podyplomowe z zakresu prawa medycznego oraz zarządzania zasobami ludzkimi w ochronie zdrowia. Pracownik naukowo- dydaktyczny m.in. na Uniwersytecie Opolskim, Małopolskiej Uczelni Państwowej w Oświęcimiu i Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Prowadzi zajęcia zarówno na studiach I i II stopnia, studiach podyplomowych oraz studiach MBA w ochronie zdrowia oraz szkolenia dla lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych. Autorka licznych publikacji o tematyce prawno- medycznej.

Prelegenci

Ewa Klich


 

Adwokat. Partner w Kancelarii Adwokackiej Michał Ciupa i Partnerzy w Katowicach
Specjalizuje się w prawie gospodarczym, medycznym oraz ochrony danych osobowych. Świadczy pomoc prawną na rzecz lekarzy w zakresie wsparcia w zakładaniu i obsłudze podmiotów leczniczych. Przeprowadza wdrożenia przepisów RODO, a także prowadzi szkolenia z RODO dla przedsiębiorców. Pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych. Autorka licznych publikacji o z zakresu prawa ochrony danych osobowych.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu „Prawa Medycznego i Bioetyki” na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Prelegenci

dr Michał Ciupa


 

Adwokat. Starszy Partner w Kancelarii Adwokackiej Michał Ciupa i Partnerzy w Katowicach.
Specjalizuje się w prawie medycznym, karnym i gospodarczym. Występuje jako obrońca i pełnomocnik lekarzy w procesach sądowych. Prowadzi zajęcia studentami z zakresu prawa medycznego.
Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Od 2007 r. wpisany na listę adwokatów w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Katowicach. Ukończył studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim z zakresu „Prawo karne skarbowe i gospodarcze” oraz „Prawo medyczne i bioetyka”.
Uzyskał stopnień doktora w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu, w dyscyplinie nauk o zdrowiu na Wydziale Nauk o Zdrowiu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

malwina_gorska

Malwina Górska


 

Key Account Manager w Kliniki.pl. W swojej codziennej pracy odpowiada za kontakt z kluczowymi klientami oraz koordynuje proces tworzenia i wdrażania strategii marketingowych dla partnerów biznesowych Kliniki.pl. Handlowiec z 14-letnim stażem w wielu obszarach działalności medycznych. Prywatnie jest w trakcie uzyskiwania uprawnień instruktorskich w zakresie szkoleń psów oraz aktywnie działa w fundacji Cane Corso Rescue Poland.

1

Aleksandra Laskowska


 

Trener Biznesu, konsultant, dzielenie się wiedzą od zawsze było jej pasją. Jest trenerem posiadającym bogate doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania i motywacji personelu, obsługi klienta oraz sprzedaży produktów i usług. Doświadczenia te związane są z jej wieloletnią pracą w dużych, międzynarodowych korporacjach. W 2013 roku ukończyła Akademię Trenerów Biznesu Grupy SET, a od początku 2014 roku systematycznie prowadzi szkolenia dla placówek medycznych z zakresu rozwoju kompetencji społecznych. Jej klientami są zarówno duże szpitale państwowe, prywatne kliniki jak i przychodnie rodzinne i specjalistyczne. Tematy szkoleniowe, które cieszą się największym zainteresowaniem dotyczą przede wszystkim profesjonalnej obsługi pacjenta poprzez pryzmat radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w celu budowania wizerunku nowoczesnej placówki medycznej przyjaznej pacjentowi, podstaw komunikacji interpersonalnej opartej na empatii i asertywności, zarządzania personelem poprzez komunikację opartą na wzajemnym szacunku, budowania zdrowej współpracy zespołowej oraz radzeniem sobie ze stresem w miejscu pracy.

2

Dr Maciej Gibiński


 

Dr n. praw. adwokat Maciej Gibiński, Adwokat, doktor nauk prawnych, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, właściciel Kancelarii Adwokackiej CDPM w Krakowie. W ramach wykonywanej pracy zajmuje się ochroną prawną placówek medycznych w zakresie procesowym i nieprocesowym, ponadto prowadzi szkolenia z zakresu prawa medycznego. Z systemem opieki zdrowotnej związany od 2004 r., praktykę zdobywał w publicznych i prywatnych placówkach medycznych na terenie całej Polski. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania i funkcjonowania placówek medycznych. Prowadzona przez niego kancelaria na co dzień swoją opieką obejmuje pond 200 placówek medycznych w Polsce. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych oraz roszczeniach placówek medycznych. Wykładowca akademicki. Inspektor ochrony danych. Autor licznych publikacji z zakresu prawa medycznego. Uczestnik krajowych i międzynarodowych Konferencji naukowych z zakresu Prawa Medycznego.

Pawel Kikosicki CEZ 1

Paweł Kikosicki


 

Dyrektor Centrum e-Zdrowia, jednostki odpowiedzialnej za informatyzację sektora ochrony  zdrowia w Polsce. Poprzednio wieloletni pracownik Narodowego Funduszu Zdrowia. Od września 2020 r. pełnił w NFZ funkcję dyrektora Departamentu Obsługi Klientów. Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku administracja oraz studiów podyplomowych na kierunkach Zarządzanie satysfakcją klienta (SGH), Zdrowie publiczne oraz Personal brandingu i public relations (Collegium Humanum). Ukończył też studia MBA Zarządzanie w ochronie zdrowia (Collegium Humanum). W NFZ odpowiadał za m.in projekt Telefonicznej Informacji Pacjenta (800190590), wdrożenie infolinii Narodowego Programu Szczepień (989) oraz organizację stanowisk ds. profilaktyki i promocji zdrowia w salach obsługi oddziałów wojewódzkich NFZ. Koordynował też współpracę z organizacjami pacjentów w formie Forum Organizacji Pacjentów.

3

Monika Sienkiewicz


 

Monika Sienkiewicz doradca i trener w zakresie zarządzania i marketingu dla MŚP. Specjalizacja: zarządzanie strategiczne/ www.msienkiewicz.com Kursy specjalistyczne: akademia zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacje, narzędzia skutecznego managera, zarządzanie projektami metodą PMI, wzrost małego biznesu. Od 2001 roku związana z zarządzaniem w polskich firmach. Od 2007 r. właściciel firmy Empiria, doradca biznesowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Konsultantka przekonana o strategicznym wpływie ludzkiej pracy i umysłu na pomyślny rozwój świata i każdej nowoczesnej organizacji w nim działającej. Poprzez umiejętną współpracę z ludźmi i ich nieustanny rozwój, a także tworzenie optymalnych wysokojakościowych zespołów, skutecznie buduje sukces najróżniejszych typów firm. Doskonale zna zagadnienia HR, posiada naturalny talent ułatwiający komunikację, a także dobre zrozumienie najważniejszych zjawisk psychologicznych. 4 lata pracowała w Zarządzie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego (członek zarządu, członek komisji rewizyjnej). Doradca, szkoleniowiec i coach w zakresie zarządzania i marketingu – doświadczenie 13 lat

4

Marta Chalimoniuk-Nowak


 

Marketer z pasji, wykształcenia i 20-letniego doświadczenia; ekspert w zakresie strategii marek i zarządzania strategicznego; od wielu lat związana z sektorami ochrony zdrowia, farmacji i FMCG (w szczególności branżą spożywczą), również w zakresie działań wizerunkowych. Ewaluator projektów, trener biznesu i publicystka (z dorobkiem ponad 450 artykułów w prasie biznesowej). Menedżer z wieloletnim doświadczeniem korporacyjnym, agencyjnym oraz w mediach (jako Dyrektor Strategiczny, Dyrektor Marketingu, wcześniej także Redaktor Naczelny); autorka wielu raportów i analiz branżowych. B. wykładowca akademicki (SGH, PO, WSB). Edukatorka zdrowia i prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Zdrowia.

obraz_2022 05 10_105654802

Marcin Fiedziukiewicz


 

Jest Prezesem Zarządu kliniki.pl, platformy, która od prawie 8 lat dostarcza pacjentów do klinik. Od wielu lat zajmuje się budowaniem biznesów w świecie Internetu. Znawca marketingu internetowego, e-commerce oraz zarządzania. Z wykształcenia niedoszły doktor socjologii. Ekspert PARP oraz członek Rady Ekspertów Ośrodka Dialogu i Rozwoju Think Tank. Z zamiłowania kucharz i autor bloga PrymitywnaKuchnia.pl.

6

Katarzyna Łempicka


 

Trener, menedżer, Inspektor Ochrony Danych i certyfikowany Audytor Wewnętrzny Bezpieczeństwa Informacji według normy ISO/IEC 27001:2017 i ISO/IEC 27701:2019. Od 7 lat związana z branżą medyczną. Na stałe współpracuje z 5 prywatnymi placówkami medycznymi w Trójmieście. Pomaga w otwieraniu nowych placówek medycznych, przygotowując procedury sanitarne, procedury pracy oraz dokumentację RODO. W 2017 roku stworzyła bloga dla rejestratorek medycznych i kierowników rejestracji rejestratorkamedyczna.pl, który wspiera pracowników rejestracji w kształtowaniu ich kompetencji zawodowych.  Prowadzi szkolenia z zakresu kompetencji miękkich, wdrażania procedur pracy, ochrony danych osobowych oraz wdrażania procedur sanitarnych dla branży medycznej. Jej celem zawodowym jest kompleksowe wspieranie właścicieli placówek medycznych, tak by ich przychodnie działy zarzutu.

7

Bogna Zaborowska-Smagacz


 

Szkolenia i doradztwo z zakresu strategii przedsiębiorstwa (prawo, compliance, zarządzanie, internacjonalizacja, komunikacja międzykulturowa). Doświadczenie uzyskane przede wszystkim jako prezes zarządu i szkoleniowiec w przedsiębiorstwie Bookinganimalspa Sp. z o.o. oraz Bognaconsulting Sp. z o.o. świadczących usługi profesjonalnych szkoleń i doradztw dla przedsiębiorstw. Zrealizowanych ponad 150 usług szkoleniowych i ponad 70 usług doradczych w ramach BUR z zakresu prawa, finansów, strategii i zarządzania przedsiębiorstwem a także intercjonalizacja MŚP.
Obecnie prezes zarządu oraz dyrektor generalny w firmie Bognaconsulting sp. z o. o. Wykształcenie wyższe: – studia magisterskie oraz doktoranckie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego na kierunku prawo, – studia podyplomowe na kierunku prawo internetowe prowadzone przez Instytut Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Elke

Elke Schönemann


 

Sales & Marketing Manager Poland, ELO Digital Office Sp. z o.o. Z wykształcenia Matematyk, z pochodzenia Niemka. Od 1996r. pracuje w Polsce. W latach 1996 – 2004- Praca w Polsko-Niemieckim Towarzystwie Wspierania Gospodarki (Firma z udziałem rządu polskiego i niemieckiego (po 50%). Od 2004 zatrudniona w ELO Digital Office – odpowiedzialna za sieć Business Partnerów ELO w Polsce i koordynację projektów.

11

Agnieszka Rudnicka-Szymczak


 

Absolwentka Wydziału Fizjoterapii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Posiada 12 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach państwowych związanych z systemem opieki zdrowotnej w Polsce (NFZ), oraz jako kierownik projektów IT (ZUS). Obecnie, członek zespołu wdrożeniowego w Projekcie „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych” (System P1).

Lukasz Laskowski przyciete zdjecie 1

Łukasz Laskowski


 

Trener i właściciel firmy szkoleniowej POZIOM 4, od 2006 roku realizujący projekty rozwojowe w zakresie zarządzania, komunikacji, budowania zespołów, sprzedaży usług medycznych i obsługi pacjenta i klienta. Certyfikowany, międzynarodowy konsultant systemu psychometrycznego MindSonar i systemu ewaluacji szkoleń KirkPatrick Partners. Do tej pory przepracował na sali szkoleniowej ponad 18000 godzin, spędzonych na rozwijaniu ludzi. Lubi zmieniać otaczającą go rzeczywistość za pomocą pozytywnych przekonań oraz uczyć się bycia tu i teraz od swoich dzieci…

13

dr Wojciech Krówczyński


 

Doktor nauk ekonomicznych i finansów. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, Politechniki Krakowskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Inspektor ochrony danych. Doradca zawodowy. Audytor ISO 9001 i 18001 z doświadczeniem w zakresie wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych w podmiotach sektora prywatnego i publicznego. Związany z branżą medyczną od 1989 roku. Prowadzi wykłady, audyty, szkolenia oraz konsultacje w zakresie zarządzania jakością i ochrony danych osobowych.

Maciej Smok przyciete zdjecie

Maciej Smok


 

Posiada bogate doświadczenie zarówno w obsłudze podmiotów gospodarczych z sektora prywatnego jak również w bieżącej obsłudze prawnej podmiotów sektora ochrony zdrowia. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze prawnej, obejmującej zarówno bieżące doradztwo prawne, obsługę korporacyjną, jak również reprezentację przed sądami i organami administracji.

Patrycja Szadkowska przyciete zdjecie

Patrycja Szatkowska

Posiada doświadczenie we wsparciu placówek medycznych przy zawieraniu umów związanych z działalnością leczniczą, sporządzanie projektów dokumentacji związanej z prowadzoną działalnością leczniczą, w tym w szczególności z zakresu ochrony danych osobowych. Oferuje również wsparcie w realizacji zagwarantowanych pacjentowi ustawowo praw, w tym prawa do dokumentacji medycznej.

Prelegenci

Dominika Solipiwko

Adwokat, mediator sądowy, właściciel kancelarii adwokackiej specjalizującej się w obsłudze prawnej podmiotów z branży medycznej. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na kierunku prawo medyczne i bioetyka. Członek sekcji praktyków prawa medycznego przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Katowicach. Zawodowo występuje w charakterze obrońcy w sprawach karnych o błąd w sztuce lekarskiej, jak również reprezentuje podmioty lecznicze w postępowaniach sądowych oraz przed Wojewódzkimi Komisjami ds. orzekania o zdarzeniach medycznych.

Jakub Rybarczyk 768x1151 2

Jakub Rybarczyk

Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego w 2011 roku, a w 2015 uzyskał wpis na listę radców prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych we Wrocławiu. Przed rozpoczęciem współpracy z CDD Legal pracował w jednej z największych polskich kancelarii prawnych z siedzibą w Krakowie, a także jako in-house w spółce notowanej na GPW. Posiada wieloletnie doświadczenie w reprezentowaniu klientów w postępowaniach sądowych, w szczególności w zakresie sporów związanych z procesami budowlanymi oraz błędami w sztuce medycznej. Uczestniczył w procesach akwizycyjnych oraz reorganizacji spółek. W Kancelarii zajmuje się bieżącą obsługą prawną przedsiębiorców oraz jednostek samorządu terytorialnego. Doradza Klientom w zakresie prawa zamówień publicznych, spraw korporacyjnych oraz compliance. Prowadzi szkolenia dedykowane dla podmiotów leczniczych oraz członków zarządu spółek kapitałowych.

Anna Rej

dr n.med. Anna Rej

Ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach oraz studia z zakresu zdrowia publicznego na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach. Uzyskała stopień naukowy doktora nauk medycznych na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach na Wydziale Lekarskim z Oddziałem Lekarsko- Dentystycznym w Zabrzu.

Ukończyła m.in. studia podyplomowe z zakresu prawa medycznego oraz zarządzania zasobami ludzkimi w ochronie zdrowia. Pracownik naukowo- dydaktyczny m.in. na Uniwersytecie Opolskim, Małopolskiej Uczelni Państwowej w Oświęcimiu i Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Prowadzi zajęcia zarówno na studiach I i II stopnia, studiach podyplomowych oraz studiach MBA w ochronie zdrowia oraz szkolenia dla lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych. Autorka licznych publikacji o tematyce prawno- medycznej.

Ewa Klich

Ewa Klich

Adwokat. Partner w Kancelarii Adwokackiej Michał Ciupa i Partnerzy w Katowicach
Specjalizuje się w prawie gospodarczym, medycznym oraz ochrony danych osobowych. Świadczy pomoc prawną na rzecz lekarzy w zakresie wsparcia w zakładaniu i obsłudze podmiotów leczniczych. Przeprowadza wdrożenia przepisów RODO, a także prowadzi szkolenia z RODO dla przedsiębiorców. Pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych. Autorka licznych publikacji o z zakresu prawa ochrony danych osobowych.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu „Prawa Medycznego i Bioetyki” na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Michał Ciupa

dr Michał Ciupa

Adwokat. Starszy Partner w Kancelarii Adwokackiej Michał Ciupa i Partnerzy w Katowicach.
Specjalizuje się w prawie medycznym, karnym i gospodarczym. Występuje jako obrońca i pełnomocnik lekarzy w procesach sądowych. Prowadzi zajęcia studentami z zakresu prawa medycznego.
Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Od 2007 r. wpisany na listę adwokatów w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Katowicach. Ukończył studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim z zakresu „Prawo karne skarbowe i gospodarcze” oraz „Prawo medyczne i bioetyka”.
Uzyskał stopnień doktora w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu, w dyscyplinie nauk o zdrowiu na Wydziale Nauk o Zdrowiu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

malwina_gorska

Malwina Górska

Key Account Manager w Kliniki.pl. W swojej codziennej pracy odpowiada za kontakt z kluczowymi klientami oraz koordynuje proces tworzenia i wdrażania strategii marketingowych dla partnerów biznesowych Kliniki.pl. Handlowiec z 14-letnim stażem w wielu obszarach działalności medycznych. Prywatnie jest w trakcie uzyskiwania uprawnień instruktorskich w zakresie szkoleń psów oraz aktywnie działa w fundacji Cane Corso Rescue Poland.