
Aleksandra Laskowska
Trener Biznesu, konsultant, dzielenie się wiedzą od zawsze było jej pasją. Jest trenerem posiadającym bogate doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania i motywacji personelu, obsługi klienta oraz sprzedaży produktów i usług. Doświadczenia te związane są z jej wieloletnią pracą w dużych, międzynarodowych korporacjach. W 2013 roku ukończyła Akademię Trenerów Biznesu Grupy SET, a od początku 2014 roku systematycznie prowadzi szkolenia dla placówek medycznych z zakresu rozwoju kompetencji społecznych. Jej klientami są zarówno duże szpitale państwowe, prywatne kliniki jak i przychodnie rodzinne i specjalistyczne. Tematy szkoleniowe, które cieszą się największym zainteresowaniem dotyczą przede wszystkim profesjonalnej obsługi pacjenta poprzez pryzmat radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w celu budowania wizerunku nowoczesnej placówki medycznej przyjaznej pacjentowi, podstaw komunikacji interpersonalnej opartej na empatii i asertywności, zarządzania personelem poprzez komunikację opartą na wzajemnym szacunku, budowania zdrowej współpracy zespołowej oraz radzeniem sobie ze stresem w miejscu pracy.

Dr Maciej Gibiński
Dr n. praw. adwokat Maciej Gibiński, Adwokat, doktor nauk prawnych, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, właściciel Kancelarii Adwokackiej CDPM w Krakowie. W ramach wykonywanej pracy zajmuje się ochroną prawną placówek medycznych w zakresie procesowym i nieprocesowym, ponadto prowadzi szkolenia z zakresu prawa medycznego. Z systemem opieki zdrowotnej związany od 2004 r., praktykę zdobywał w publicznych i prywatnych placówkach medycznych na terenie całej Polski. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania i funkcjonowania placówek medycznych. Prowadzona przez niego kancelaria na co dzień swoją opieką obejmuje pond 200 placówek medycznych w Polsce. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych oraz roszczeniach placówek medycznych. Wykładowca akademicki. Inspektor ochrony danych. Autor licznych publikacji z zakresu prawa medycznego. Uczestnik krajowych i międzynarodowych Konferencji naukowych z zakresu Prawa Medycznego.

Paweł Kikosicki
Dyrektor Centrum e-Zdrowia, jednostki odpowiedzialnej za informatyzację sektora ochrony zdrowia w Polsce. Poprzednio wieloletni pracownik Narodowego Funduszu Zdrowia. Od września 2020 r. pełnił w NFZ funkcję dyrektora Departamentu Obsługi Klientów. Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku administracja oraz studiów podyplomowych na kierunkach Zarządzanie satysfakcją klienta (SGH), Zdrowie publiczne oraz Personal brandingu i public relations (Collegium Humanum). Ukończył też studia MBA Zarządzanie w ochronie zdrowia (Collegium Humanum). W NFZ odpowiadał za m.in projekt Telefonicznej Informacji Pacjenta (800190590), wdrożenie infolinii Narodowego Programu Szczepień (989) oraz organizację stanowisk ds. profilaktyki i promocji zdrowia w salach obsługi oddziałów wojewódzkich NFZ. Koordynował też współpracę z organizacjami pacjentów w formie Forum Organizacji Pacjentów.

Monika Sienkiewicz
Monika Sienkiewicz doradca i trener w zakresie zarządzania i marketingu dla MŚP. Specjalizacja: zarządzanie strategiczne/ www.msienkiewicz.com Kursy specjalistyczne: akademia zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacje, narzędzia skutecznego managera, zarządzanie projektami metodą PMI, wzrost małego biznesu. Od 2001 roku związana z zarządzaniem w polskich firmach. Od 2007 r. właściciel firmy Empiria, doradca biznesowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Konsultantka przekonana o strategicznym wpływie ludzkiej pracy i umysłu na pomyślny rozwój świata i każdej nowoczesnej organizacji w nim działającej. Poprzez umiejętną współpracę z ludźmi i ich nieustanny rozwój, a także tworzenie optymalnych wysokojakościowych zespołów, skutecznie buduje sukces najróżniejszych typów firm. Doskonale zna zagadnienia HR, posiada naturalny talent ułatwiający komunikację, a także dobre zrozumienie najważniejszych zjawisk psychologicznych. 4 lata pracowała w Zarządzie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego (członek zarządu, członek komisji rewizyjnej). Doradca, szkoleniowiec i coach w zakresie zarządzania i marketingu – doświadczenie 13 lat

Maciej Smok
Posiada bogate doświadczenie zarówno w obsłudze podmiotów gospodarczych z sektora prywatnego jak również w bieżącej obsłudze prawnej podmiotów sektora ochrony zdrowia. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze prawnej, obejmującej zarówno bieżące doradztwo prawne, obsługę korporacyjną, jak również reprezentację przed sądami i organami administracji.

Marcin Fiedziukiewicz
Ekspert w zakresie tworzenia i audytu modeli biznesowych. Specjalista w budowaniu strategii i projektowania zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Doradca w zakresie strategii sprzedażowych i marketingowych. Od lat związany z rynkiem nowych technologii oraz e-commerce. Prezes Zarządu Kliniki.pl. Swoją karierą z biznesem oraz internetem zaczynał jako publicysta w miesięczniku Marketing Serwis, gdzie opisywał tworzący się w Polsce świat Internetu oraz przeprowadzał rozmowy z twórcami polskich spółek internetowych (Onet, Interia, Hoga). Realizował projekty m.in. na rzecz Grupy Allegro, Tauron czy ING Bank Śląski. Twórca aplikacji rekrutacyjnej do szukania pracy i pracowników Jobsquare, z której korzystało ponad 300 tys. użytkowników w Polsce i na Ukrainie. Od ponad trzech lat w branży medycznej zmienił serwis Tourmedica.pl w Kliniki.pl i buduję drugą co do wielkości markę medycznego med techu w Polsce, która w ciągu ostatnich 2 lat urosła o ponad 300%. Z wykształcenia socjolog, posiada tytuł MBA. Ekspert PARP oraz członek Rady Ekspertów Ośrodka Dialogu i Rozwoju Think Tank. Z zamiłowania kucharz i autor bloga PrymitywnaKuchnia.pl.

Katarzyna Adamska
Associate w Kancelarii Fairfield. Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w zakresie organizacji i zarządzania w ochronie zdrowia. Od ponad 5 lat doradza podmiotom leczniczym w całej Polsce. W swojej codziennej praktyce udziela pomocy prawnej w zakresie założenia i prowadzenia działalności leczniczej. Doradza podmiotom leczniczym w procesie realizacji i rozliczania świadczeń zdrowotnych z Narodowym Funduszem Zdrowia. Prowadzi audyt dokumentacji medycznej oraz weryfikuje stosowane w podmiocie leczniczym procedury medyczne. Wspiera podmioty lecznicze w procesach zamówień publicznych, jak również w zakresie przeprowadzanych kontroli przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Przygotowuje podmioty lecznicze do procesu akredytacji. Doświadczony wykładowca i szkoleniowiec w obszarze ochrony zdrowia. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Prawo, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Zdrowie Publiczne oraz licznych kursów dotyczących zarządzania w ochronie zdrowia. Obecnie doktorantka kierunku Prawo na Uczelni Łazarskiego.

Bogna Zaborowska-Smagacz
Szkolenia i doradztwo z zakresu strategii przedsiębiorstwa (prawo, compliance, zarządzanie, internacjonalizacja, komunikacja międzykulturowa). Doświadczenie uzyskane przede wszystkim jako prezes zarządu i szkoleniowiec w przedsiębiorstwie Bookinganimalspa Sp. z o.o. oraz Bognaconsulting Sp. z o.o. świadczących usługi profesjonalnych szkoleń i doradztw dla przedsiębiorstw. Zrealizowanych ponad 150 usług szkoleniowych i ponad 70 usług doradczych w ramach BUR z zakresu prawa, finansów, strategii i zarządzania przedsiębiorstwem a także intercjonalizacja MŚP.
Obecnie prezes zarządu oraz dyrektor generalny w firmie Bognaconsulting sp. z o. o. Wykształcenie wyższe: – studia magisterskie oraz doktoranckie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego na kierunku prawo, – studia podyplomowe na kierunku prawo internetowe prowadzone przez Instytut Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Agnieszka Rudnicka-Szymczak
Absolwentka Wydziału Fizjoterapii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Posiada 12 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach państwowych związanych z systemem opieki zdrowotnej w Polsce (NFZ), oraz jako kierownik projektów IT (ZUS). Obecnie, członek zespołu wdrożeniowego w Projekcie „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych” (System P1).

Łukasz Laskowski
Trener i właściciel firmy szkoleniowej POZIOM 4, od 2006 roku realizujący projekty rozwojowe w zakresie zarządzania, komunikacji, budowania zespołów, sprzedaży usług medycznych i obsługi pacjenta i klienta. Certyfikowany, międzynarodowy konsultant systemu psychometrycznego MindSonar i systemu ewaluacji szkoleń KirkPatrick Partners. Do tej pory przepracował na sali szkoleniowej ponad 18000 godzin, spędzonych na rozwijaniu ludzi. Lubi zmieniać otaczającą go rzeczywistość za pomocą pozytywnych przekonań oraz uczyć się bycia tu i teraz od swoich dzieci…

Dr Wojciech Krówczyński
doktor nauk ekonomicznych i finansów. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, Politechniki Krakowskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Inspektor ochrony danych. Doradca zawodowy. Audytor ISO 9001 i 18001 z doświadczeniem w zakresie wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych w podmiotach sektora prywatnego i publicznego. Związany z branżą medyczną od 1989 roku. Prowadzi wykłady, audyty, szkolenia oraz konsultacje w zakresie zarządzania jakością i ochrony danych osobowych.

Jakub Szymczak
Od ponad 3 lat odpowiada za komunikację ze światem w RSQ Technologies. Na co dzień jest w bezpośrednim kontakcie z wybitnymi lekarzami z całego świata, dzięki czemu mógł dokładnie poznać ich dzisiejsze potrzeby. Poza tym pasjonat nowych technologii oraz innowacji i ich wpływu na kształtowanie wyglądu całego świata. Prywatnie kibic Interu Mediolan.

Patrycja Szatkowska
Posiada doświadczenie we wsparciu placówek medycznych przy zawieraniu umów związanych z działalnością leczniczą, sporządzanie projektów dokumentacji związanej z prowadzoną działalnością leczniczą, w tym w szczególności z zakresu ochrony danych osobowych. Oferuje również wsparcie w realizacji zagwarantowanych pacjentowi ustawowo praw, w tym prawa do dokumentacji medycznej.

Dominika Solipiwko
Adwokat, mediator sądowy, właściciel kancelarii adwokackiej specjalizującej się w obsłudze prawnej podmiotów z branży medycznej. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na kierunku prawo medyczne i bioetyka. Członek sekcji praktyków prawa medycznego przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Katowicach. Zawodowo występuje w charakterze obrońcy w sprawach karnych o błąd w sztuce lekarskiej, jak również reprezentuje podmioty lecznicze w postępowaniach sądowych oraz przed Wojewódzkimi Komisjami ds. orzekania o zdarzeniach medycznych.

dr Michał Ciupa
Adwokat. Starszy Partner w Kancelarii Adwokackiej Michał Ciupa i Partnerzy w Katowicach.
Specjalizuje się w prawie medycznym, karnym i gospodarczym. Występuje jako obrońca i pełnomocnik lekarzy w procesach sądowych. Prowadzi zajęcia studentami z zakresu prawa medycznego.
Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Od 2007 r. wpisany na listę adwokatów w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Katowicach. Ukończył studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim z zakresu „Prawo karne skarbowe i gospodarcze” oraz „Prawo medyczne i bioetyka”.
Uzyskał stopnień doktora w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu, w dyscyplinie nauk o zdrowiu na Wydziale Nauk o Zdrowiu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

Karol Rużyło
Adwokat. Partner w Kancelarii Adwokackiej Michał Ciupa i Partnerzy w Katowicach Specjalizuje się w prawie gospodarczym, prawie spółek handlowych, prawie rodzinnym oraz prawie karnym. Świadczy pomoc prawną na rzecz osób prawnych oraz osób fizycznych. W ramach usług świadczonych przez Kancelarię MCP na rzecz medyków zapewnia im wsparcie w sprawach rodzinnych i karnych. Zajmuje się także m. in. zakładaniem podmiotów gospodarczych, przekształceniami oraz likwidacją. Wykonuje dla Klientów kancelarii czynności jako likwidator. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, mediator w sprawach gospodarczych, cywilnych, rodzinnych i z zakresu prawa pracy. Wpisany na listę stałych mediatorów przy Sądzie Okręgowym w Katowicach.

Piotr Strychalski
Prezes Zarządu eGabinet.pl dd 10 lat związany z branżą marketingową, reklamą oraz jej wpływem na człowieka. Zajmuje się zarządzaniemstrategicznym, wdrażaniem systemów informatycznych, określaniem efektywności systemów klasy CRM oraz optymalizacją poprzez algorytmy programistyczne. Pomaga firmom rozwiązywać problemy zarówno od strony marketingowej, wdrażania strategii, egzekucji nowych pomysłów. Uczestniczył w licznych szkoleniach z zakresu negocjacji handlowych oraz metod perswazji.

Ewa Klich
Adwokat. Partner w Kancelarii Adwokackiej Michał Ciupa i Partnerzy w Katowicach
Specjalizuje się w prawie gospodarczym, medycznym oraz ochrony danych osobowych. Świadczy pomoc prawną na rzecz lekarzy w zakresie wsparcia w zakładaniu i obsłudze podmiotów leczniczych. Przeprowadza wdrożenia przepisów RODO, a także prowadzi szkolenia z RODO dla przedsiębiorców. Pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych. Autorka licznych publikacji o z zakresu prawa ochrony danych osobowych.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu „Prawa Medycznego i Bioetyki” na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Dorota Gładkowska
Z wykształcenia filolożka i PR managerka, była dziennikarka radiowa. Dzięki pracy w newsroomie zdobyła cenną wiedzę o tym, jak budować skuteczne narracje, które są chętnie „kupowane” przez media. 20 lat doświadczenia w marketingu B2B i B2C, obecnie wiceprezeska Case Consulting Sp.z o.o. Autorka kilkudziesięciu strategii marketingowych i wizerunkowych dla klientów z branży usługowej i przemysłowej. Współtwórczyni strategii wyborczych i realizatorka pięciu wygranych kampanii wyborczych. Copywriterka, która kocha dobre opowieści, skutecznie zarządzająca „gaszeniem pożarów” podczas kryzysów wizerunkowych. Wydawczyni prasy na zamówienie. Uwielbia pracę warsztatową z klientami, dzięki której mogą oni nowo odkrywać prawdziwą wartość ich marek. Mama dwójki dzieci, nałogowa czytelniczka dobrej literatury, miłośniczka jogi i mindfulness.

Julia Kusiak
Key Account Manager w Kliniki.pl. Od 2010 r. związana jest z branżą medyczną i farmaceutyczną. Swoje wykształcenie matematyczne z powodzeniem wykorzystuje w analizie danych i przygotowywaniu statystyk. Poza pracą aktywnie trenuje sztuki walki, a w szczególności zgłębia tajniki Jeet Kune Do.

Małgorzata Bernatek
Aplikantka Okręgowej Izby Radców Prawnych w Katowicach. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Prawo Medyczne i Bioetyka na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Specjalizuje się w prawie medycznym, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących odpowiedzialności (cywilnej i karnej) za błędy medyczne oraz naruszeń przepisów ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.”

Aleksandra Laskowska
Trener Biznesu, konsultant, dzielenie się wiedzą od zawsze było jej pasją. Jest trenerem posiadającym bogate doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania i motywacji personelu, obsługi klienta oraz sprzedaży produktów i usług. Doświadczenia te związane są z jej wieloletnią pracą w dużych, międzynarodowych korporacjach. W 2013 roku ukończyła Akademię Trenerów Biznesu Grupy SET, a od początku 2014 roku systematycznie prowadzi szkolenia dla placówek medycznych z zakresu rozwoju kompetencji społecznych. Jej klientami są zarówno duże szpitale państwowe, prywatne kliniki jak i przychodnie rodzinne i specjalistyczne. Tematy szkoleniowe, które cieszą się największym zainteresowaniem dotyczą przede wszystkim profesjonalnej obsługi pacjenta poprzez pryzmat radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w celu budowania wizerunku nowoczesnej placówki medycznej przyjaznej pacjentowi, podstaw komunikacji interpersonalnej opartej na empatii i asertywności, zarządzania personelem poprzez komunikację opartą na wzajemnym szacunku, budowania zdrowej współpracy zespołowej oraz radzeniem sobie ze stresem w miejscu pracy.

Dr Maciej Gibiński
Dr n. praw. adwokat Maciej Gibiński, Adwokat, doktor nauk prawnych, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, właściciel Kancelarii Adwokackiej CDPM w Krakowie. W ramach wykonywanej pracy zajmuje się ochroną prawną placówek medycznych w zakresie procesowym i nieprocesowym, ponadto prowadzi szkolenia z zakresu prawa medycznego. Z systemem opieki zdrowotnej związany od 2004 r., praktykę zdobywał w publicznych i prywatnych placówkach medycznych na terenie całej Polski. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania i funkcjonowania placówek medycznych. Prowadzona przez niego kancelaria na co dzień swoją opieką obejmuje pond 200 placówek medycznych w Polsce. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych oraz roszczeniach placówek medycznych. Wykładowca akademicki. Inspektor ochrony danych. Autor licznych publikacji z zakresu prawa medycznego. Uczestnik krajowych i międzynarodowych Konferencji naukowych z zakresu Prawa Medycznego.

Paweł Kikosicki
Dyrektor Centrum e-Zdrowia, jednostki odpowiedzialnej za informatyzację sektora ochrony zdrowia w Polsce. Poprzednio wieloletni pracownik Narodowego Funduszu Zdrowia. Od września 2020 r. pełnił w NFZ funkcję dyrektora Departamentu Obsługi Klientów. Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku administracja oraz studiów podyplomowych na kierunkach Zarządzanie satysfakcją klienta (SGH), Zdrowie publiczne oraz Personal brandingu i public relations (Collegium Humanum). Ukończył też studia MBA Zarządzanie w ochronie zdrowia (Collegium Humanum). W NFZ odpowiadał za m.in projekt Telefonicznej Informacji Pacjenta (800190590), wdrożenie infolinii Narodowego Programu Szczepień (989) oraz organizację stanowisk ds. profilaktyki i promocji zdrowia w salach obsługi oddziałów wojewódzkich NFZ. Koordynował też współpracę z organizacjami pacjentów w formie Forum Organizacji Pacjentów.

Monika Sienkiewicz
Monika Sienkiewicz doradca i trener w zakresie zarządzania i marketingu dla MŚP. Specjalizacja: zarządzanie strategiczne/ www.msienkiewicz.com Kursy specjalistyczne: akademia zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacje, narzędzia skutecznego managera, zarządzanie projektami metodą PMI, wzrost małego biznesu. Od 2001 roku związana z zarządzaniem w polskich firmach. Od 2007 r. właściciel firmy Empiria, doradca biznesowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Konsultantka przekonana o strategicznym wpływie ludzkiej pracy i umysłu na pomyślny rozwój świata i każdej nowoczesnej organizacji w nim działającej. Poprzez umiejętną współpracę z ludźmi i ich nieustanny rozwój, a także tworzenie optymalnych wysokojakościowych zespołów, skutecznie buduje sukces najróżniejszych typów firm. Doskonale zna zagadnienia HR, posiada naturalny talent ułatwiający komunikację, a także dobre zrozumienie najważniejszych zjawisk psychologicznych. 4 lata pracowała w Zarządzie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego (członek zarządu, członek komisji rewizyjnej). Doradca, szkoleniowiec i coach w zakresie zarządzania i marketingu – doświadczenie 13 lat

Maciej Smok
Posiada bogate doświadczenie zarówno w obsłudze podmiotów gospodarczych z sektora prywatnego jak również w bieżącej obsłudze prawnej podmiotów sektora ochrony zdrowia. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze prawnej, obejmującej zarówno bieżące doradztwo prawne, obsługę korporacyjną, jak również reprezentację przed sądami i organami administracji.

Marcin Fiedziukiewicz
Ekspert w zakresie tworzenia i audytu modeli biznesowych. Specjalista w budowaniu strategii i projektowania zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Doradca w zakresie strategii sprzedażowych i marketingowych. Od lat związany z rynkiem nowych technologii oraz e-commerce. Prezes Zarządu Kliniki.pl. Swoją karierą z biznesem oraz internetem zaczynał jako publicysta w miesięczniku Marketing Serwis, gdzie opisywał tworzący się w Polsce świat Internetu oraz przeprowadzał rozmowy z twórcami polskich spółek internetowych (Onet, Interia, Hoga). Realizował projekty m.in. na rzecz Grupy Allegro, Tauron czy ING Bank Śląski. Twórca aplikacji rekrutacyjnej do szukania pracy i pracowników Jobsquare, z której korzystało ponad 300 tys. użytkowników w Polsce i na Ukrainie. Od ponad trzech lat w branży medycznej zmienił serwis Tourmedica.pl w Kliniki.pl i buduję drugą co do wielkości markę medycznego med techu w Polsce, która w ciągu ostatnich 2 lat urosła o ponad 300%. Z wykształcenia socjolog, posiada tytuł MBA. Ekspert PARP oraz członek Rady Ekspertów Ośrodka Dialogu i Rozwoju Think Tank. Z zamiłowania kucharz i autor bloga PrymitywnaKuchnia.pl.

Katarzyna Adamska
Associate w Kancelarii Fairfield. Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w zakresie organizacji i zarządzania w ochronie zdrowia. Od ponad 5 lat doradza podmiotom leczniczym w całej Polsce. W swojej codziennej praktyce udziela pomocy prawnej w zakresie założenia i prowadzenia działalności leczniczej. Doradza podmiotom leczniczym w procesie realizacji i rozliczania świadczeń zdrowotnych z Narodowym Funduszem Zdrowia. Prowadzi audyt dokumentacji medycznej oraz weryfikuje stosowane w podmiocie leczniczym procedury medyczne. Wspiera podmioty lecznicze w procesach zamówień publicznych, jak również w zakresie przeprowadzanych kontroli przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Przygotowuje podmioty lecznicze do procesu akredytacji. Doświadczony wykładowca i szkoleniowiec w obszarze ochrony zdrowia. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Prawo, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Zdrowie Publiczne oraz licznych kursów dotyczących zarządzania w ochronie zdrowia. Obecnie doktorantka kierunku Prawo na Uczelni Łazarskiego.

Bogna Zaborowska-Smagacz
Szkolenia i doradztwo z zakresu strategii przedsiębiorstwa (prawo, compliance, zarządzanie, internacjonalizacja, komunikacja międzykulturowa). Doświadczenie uzyskane przede wszystkim jako prezes zarządu i szkoleniowiec w przedsiębiorstwie Bookinganimalspa Sp. z o.o. oraz Bognaconsulting Sp. z o.o. świadczących usługi profesjonalnych szkoleń i doradztw dla przedsiębiorstw. Zrealizowanych ponad 150 usług szkoleniowych i ponad 70 usług doradczych w ramach BUR z zakresu prawa, finansów, strategii i zarządzania przedsiębiorstwem a także intercjonalizacja MŚP.
Obecnie prezes zarządu oraz dyrektor generalny w firmie Bognaconsulting sp. z o. o. Wykształcenie wyższe: – studia magisterskie oraz doktoranckie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego na kierunku prawo, – studia podyplomowe na kierunku prawo internetowe prowadzone przez Instytut Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

dr Michał Ciupa
Adwokat. Starszy Partner w Kancelarii Adwokackiej Michał Ciupa i Partnerzy w Katowicach.
Specjalizuje się w prawie medycznym, karnym i gospodarczym. Występuje jako obrońca i pełnomocnik lekarzy w procesach sądowych. Prowadzi zajęcia studentami z zakresu prawa medycznego.
Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Od 2007 r. wpisany na listę adwokatów w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Katowicach. Ukończył studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim z zakresu „Prawo karne skarbowe i gospodarcze” oraz „Prawo medyczne i bioetyka”.
Uzyskał stopnień doktora w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu, w dyscyplinie nauk o zdrowiu na Wydziale Nauk o Zdrowiu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

Karol Rużyło
Adwokat. Partner w Kancelarii Adwokackiej Michał Ciupa i Partnerzy w Katowicach Specjalizuje się w prawie gospodarczym, prawie spółek handlowych, prawie rodzinnym oraz prawie karnym. Świadczy pomoc prawną na rzecz osób prawnych oraz osób fizycznych. W ramach usług świadczonych przez Kancelarię MCP na rzecz medyków zapewnia im wsparcie w sprawach rodzinnych i karnych. Zajmuje się także m. in. zakładaniem podmiotów gospodarczych, przekształceniami oraz likwidacją. Wykonuje dla Klientów kancelarii czynności jako likwidator. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, mediator w sprawach gospodarczych, cywilnych, rodzinnych i z zakresu prawa pracy. Wpisany na listę stałych mediatorów przy Sądzie Okręgowym w Katowicach.

Agnieszka Rudnicka-Szymczak
Absolwentka Wydziału Fizjoterapii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Posiada 12 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach państwowych związanych z systemem opieki zdrowotnej w Polsce (NFZ), oraz jako kierownik projektów IT (ZUS). Obecnie, członek zespołu wdrożeniowego w Projekcie „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych” (System P1).

Łukasz Laskowski
Trener i właściciel firmy szkoleniowej POZIOM 4, od 2006 roku realizujący projekty rozwojowe w zakresie zarządzania, komunikacji, budowania zespołów, sprzedaży usług medycznych i obsługi pacjenta i klienta. Certyfikowany, międzynarodowy konsultant systemu psychometrycznego MindSonar i systemu ewaluacji szkoleń KirkPatrick Partners. Do tej pory przepracował na sali szkoleniowej ponad 18000 godzin, spędzonych na rozwijaniu ludzi. Lubi zmieniać otaczającą go rzeczywistość za pomocą pozytywnych przekonań oraz uczyć się bycia tu i teraz od swoich dzieci…

dr Wojciech Krówczyński
Doktor nauk ekonomicznych i finansów. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, Politechniki Krakowskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Inspektor ochrony danych. Doradca zawodowy. Audytor ISO 9001 i 18001 z doświadczeniem w zakresie wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych w podmiotach sektora prywatnego i publicznego. Związany z branżą medyczną od 1989 roku. Prowadzi wykłady, audyty, szkolenia oraz konsultacje w zakresie zarządzania jakością i ochrony danych osobowych.

Jakub Szymczak
Od ponad 3 lat odpowiada za komunikację ze światem w RSQ Technologies. Na co dzień jest w bezpośrednim kontakcie z wybitnymi lekarzami z całego świata, dzięki czemu mógł dokładnie poznać ich dzisiejsze potrzeby. Poza tym pasjonat nowych technologii oraz innowacji i ich wpływu na kształtowanie wyglądu całego świata. Prywatnie kibic Interu Mediolan.

Patrycja Szatkowska
Posiada doświadczenie we wsparciu placówek medycznych przy zawieraniu umów związanych z działalnością leczniczą, sporządzanie projektów dokumentacji związanej z prowadzoną działalnością leczniczą, w tym w szczególności z zakresu ochrony danych osobowych. Oferuje również wsparcie w realizacji zagwarantowanych pacjentowi ustawowo praw, w tym prawa do dokumentacji medycznej.

Dominika Solipiwko
Adwokat, mediator sądowy, właściciel kancelarii adwokackiej specjalizującej się w obsłudze prawnej podmiotów z branży medycznej. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na kierunku prawo medyczne i bioetyka. Członek sekcji praktyków prawa medycznego przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Katowicach. Zawodowo występuje w charakterze obrońcy w sprawach karnych o błąd w sztuce lekarskiej, jak również reprezentuje podmioty lecznicze w postępowaniach sądowych oraz przed Wojewódzkimi Komisjami ds. orzekania o zdarzeniach medycznych.

Piotr Strychalski
Prezes Zarządu eGabinet.pl dd 10 lat związany z branżą marketingową, reklamą oraz jej wpływem na człowieka. Zajmuje się zarządzaniemstrategicznym, wdrażaniem systemów informatycznych, określaniem efektywności systemów klasy CRM oraz optymalizacją poprzez algorytmy programistyczne. Pomaga firmom rozwiązywać problemy zarówno od strony marketingowej, wdrażania strategii, egzekucji nowych pomysłów. Uczestniczył w licznych szkoleniach z zakresu negocjacji handlowych oraz metod perswazji.

Ewa Klich
Adwokat. Partner w Kancelarii Adwokackiej Michał Ciupa i Partnerzy w Katowicach
Specjalizuje się w prawie gospodarczym, medycznym oraz ochrony danych osobowych. Świadczy pomoc prawną na rzecz lekarzy w zakresie wsparcia w zakładaniu i obsłudze podmiotów leczniczych. Przeprowadza wdrożenia przepisów RODO, a także prowadzi szkolenia z RODO dla przedsiębiorców. Pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych. Autorka licznych publikacji o z zakresu prawa ochrony danych osobowych.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu „Prawa Medycznego i Bioetyki” na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Dorota Gładkowska
Z wykształcenia filolożka i PR managerka, była dziennikarka radiowa. Dzięki pracy w newsroomie zdobyła cenną wiedzę o tym, jak budować skuteczne narracje, które są chętnie „kupowane” przez media. 20 lat doświadczenia w marketingu B2B i B2C, obecnie wiceprezeska Case Consulting Sp.z o.o. Autorka kilkudziesięciu strategii marketingowych i wizerunkowych dla klientów z branży usługowej i przemysłowej. Współtwórczyni strategii wyborczych i realizatorka pięciu wygranych kampanii wyborczych. Copywriterka, która kocha dobre opowieści, skutecznie zarządzająca „gaszeniem pożarów” podczas kryzysów wizerunkowych. Wydawczyni prasy na zamówienie. Uwielbia pracę warsztatową z klientami, dzięki której mogą oni nowo odkrywać prawdziwą wartość ich marek. Mama dwójki dzieci, nałogowa czytelniczka dobrej literatury, miłośniczka jogi i mindfulness.

Julia Kusiak
Key Account Manager w Kliniki.pl. Od 2010 r. związana jest z branżą medyczną i farmaceutyczną. Swoje wykształcenie matematyczne z powodzeniem wykorzystuje w analizie danych i przygotowywaniu statystyk. Poza pracą aktywnie trenuje sztuki walki, a w szczególności zgłębia tajniki Jeet Kune Do.

Małgorzata Bernatek
Aplikantka Okręgowej Izby Radców Prawnych w Katowicach. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Prawo Medyczne i Bioetyka na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Specjalizuje się w prawie medycznym, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących odpowiedzialności (cywilnej i karnej) za błędy medyczne oraz naruszeń przepisów ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.”