08:30 – 08:50 | Poranna kawa i czas na zwiedzanie stoisk (foyer przed salami Opal)
08:50 – 10:30 | Wykłady na wspólnej sali (połączona sala Opal I-III)
Kolorowa współpraca z zespołem, czyli jak wykorzystać kolory osobowości współpracowników do właściwego zarządzania?
Wykrywanie i reagowanie na incydenty cyberbezpieczeństwa
Sprawna placówka czyli jak prosto i zgodnie z przepisami zarządzać placówka medyczna
10:30 – 11:10 | Przerwa kawowa i zwiedzanie wystawy (foyer przed salami Opal)
11:10 – 13:10 | Równoległe sesje tematyczne
Sala Opal I
Sala Opal II
Sala Opal III
Koncepcja GRC – zarządzanie placówką medyczna
Udostępnianie dokumentacji medycznej – praktyczne aspekty
Sekrety motywacji. Co demotywuje pracowników i obniża ich zaangażowanie. Budowanie zaangażowania i umacnianie lojalności pracowników.
Zmiany w podmiocie leczniczym – jak się do nich przygotować?
Myszka Miki u lekarza, czyli prawo autorskie w placówce medycznej
Feedback? Jaki feedback? To był zwykły „opr”, czyli jak zwracać uwagę pracownikom, żeby czuli motywację do zmiany swojego zachowania w pracy?
Coaching zespołowy w placówce medycznej. Jak skutecznie wspierać i rozwijać zespoły pracownicze.
Zapewnienie bezpieczeństwa pracy zdalnej w oparciu o nowelizację Kodeksu Pracy
Witaj na pokładzie, czyli jak dobrze wdrożyć nowego pracownika?
13:10 – 13:50 | Przerwa kawowa i zwiedzanie wystawy (foyer przed salami Opal)
13:50 – 15:30 | Wykłady na wspólnej Sali (Opal I-III)
Rozwój kompetencji pracowniczych w obliczu zmieniającego się świata.
Rozpoznawanie i ochrona przed zagrożeniami cyberbezpieczeństwa
Planowanie strategii zarządzania personelem placówki medycznej. Kluczowe aspekty