07:50 – 08:50 | Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa (foyer przed salami Opal I-IV)

08:50 – 10:50 | Wykłady na wspólnej sali (połączona sala Opal I-IV)

Przywództwo oparte na służbie. Wpływ menedżera na budowanie zaangażowania w zespole pracowniczym. 

Nowoczesna placówka medyczna i zadowoleni pacjenci – jak to osiągnąć?

Zbiorowe naruszenie praw pacjenta, czy mnie to dotyczy?!

Optymalizacja lejka sprzedażowego w placówce medycznej

10:50 – 11:30 | Przerwa kawowa i zwiedzanie wystawy (foyer przed salami Opal)

11:30 – 14:00 | Równoległe sesje tematyczne

Sala Opal I

Sala Opal II

Sala Opal III

Sala Opal IV

Najlepsza strategia obsługi pacjenta, czyli jak dzięki matrycy skuteczności zaprojektować obsługę pacjenta w najlepszej formie?

Organizacja harmonogramu przyjęć w podmiocie leczniczym. Z czego wynika problem z dostępnością do świadczeń?

 

Zakaz reklamy w związku z nowelizacją ustawy o wyrobach medycznych

Realizacja i rozliczanie świadczeń w ramach NFZ – wymagania stawiane podmiotom leczniczym

Poprawa jakości i skuteczności w obsłudze Rejestracji

Innowacyjne technologie – fanaberia czy oszczędność czasu i pieniędzy?

Sztuczna inteligencja w obsłudze klientów rynku ochrony zdrowia

Efektywne zarządzanie procesem zakupów medycznych – poznaj MEDlink

 

Sprzedaż można pokochać – rozwój kompetencji sprzedażowych u pracowników rejestracji. 

Kiedy sytuacja Cię przerasta, czyli zarządzanie sytuacyjne zespołem w placówce medycznej

Wezwanie do zapłaty i co zrobić, gdy pacjent nie chce zapłacić za wizytę

Monitoring w podmiocie leczniczym – jak zapewnić bezpieczeństwo pacjentom i personelowi medycznemu?

eGabinet.pl – najprostsze oprogramowanie medyczne dla przychodni w pigułce

Czemu nie działa? – najczęstsze błędy w marketingu placówek medycznych i jak ich unikać.

Kliniki.pl, czyli narzędzia wspierające placówki w budowaniu jej silnej marki

Wyzwania dla systemów IT w medycynie

Rola telefonicznej obsługi w budowaniu pozytywnych relacji z pacjentami. Efekt pierwszego wrażenia oraz w eliminowanie sytuacji trudnych.

Jak rekrutować managera placówki medycznej?

Realizacja obowiązku informacyjnego wobec pacjenta i uzyskanie świadomiej zgody pacjenta – praktyczne aspekty.

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna w świetle aktualnych  zmian.

14:00 – 14:30 | Przerwa kawowa i zwiedzanie wystawy (foyer przed salami Opal)

14:40 – 16:15 | Równoległe sesje tematyczne

Sala Opal I

Sala Opal II

Koordynacja opieki zdrowotnej. Pacjent w centrum uwagi.

 

Organizacja dokumentacji medycznej z uwzględnieniem aktualnych przepisów

                      Jak działać dobrze i nie popełniać błędów, kiedy musisz zarządzać swoimi kolegami 

RODO w medycynie estetycznej

Wyróżnij się albo giń – skuteczny content marketing w placówkach medycznych.

Zakaz konkurencji personelu placówek medycznych

Główny Partner

  • Kliniki2
  • bisaf2

Złoty Partner

 
  • Eurosoft
  • Medyczna Rejestracja
  • Novamed
  • elo
  • agm
  • kaler
  • iteam 1
  • Logo Phinance

Srebrny Partner

 
  • logo_m4medical NOWE1024_1 3
  • CDD Legal_logo 1
  • BTL-logo
  • cez

Brązowy Partner

 
  • dor-med

Kolejna edycja Ogólnopolskiego Forum Zarządzających w Medycynie odbędzie się w maju 2023 roku. Program zostanie udostępniony bliżej wydarzenia.