07:50 – 08:50 | Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa (foyer przed salami Opal I-IV)
08:50 – 10:50 | Wykłady na wspólnej sali (połączona sala Opal I-IV)
Przywództwo oparte na służbie. Wpływ menedżera na budowanie zaangażowania w zespole pracowniczym. |
Nowoczesna placówka medyczna i zadowoleni pacjenci – jak to osiągnąć? |
Zbiorowe naruszenie praw pacjenta, czy mnie to dotyczy?! |
Optymalizacja lejka sprzedażowego w placówce medycznej |
10:50 – 11:30 | Przerwa kawowa i zwiedzanie wystawy (foyer przed salami Opal)
11:30 – 14:00 | Równoległe sesje tematyczne
Sala Opal I
Sala Opal II
Sala Opal III
Sala Opal IV
|
Organizacja harmonogramu przyjęć w podmiocie leczniczym. Z czego wynika problem z dostępnością do świadczeń?
Zakaz reklamy w związku z nowelizacją ustawy o wyrobach medycznych |
Realizacja i rozliczanie świadczeń w ramach NFZ – wymagania stawiane podmiotom leczniczym
Poprawa jakości i skuteczności w obsłudze Rejestracji
Innowacyjne technologie – fanaberia czy oszczędność czasu i pieniędzy? |
Sztuczna inteligencja w obsłudze klientów rynku ochrony zdrowia
Efektywne zarządzanie procesem zakupów medycznych – poznaj MEDlink |
Sprzedaż można pokochać – rozwój kompetencji sprzedażowych u pracowników rejestracji.
Kiedy sytuacja Cię przerasta, czyli zarządzanie sytuacyjne zespołem w placówce medycznej |
Wezwanie do zapłaty i co zrobić, gdy pacjent nie chce zapłacić za wizytę |
Monitoring w podmiocie leczniczym – jak zapewnić bezpieczeństwo pacjentom i personelowi medycznemu? |
eGabinet.pl – najprostsze oprogramowanie medyczne dla przychodni w pigułce
Czemu nie działa? – najczęstsze błędy w marketingu placówek medycznych i jak ich unikać.
Kliniki.pl, czyli narzędzia wspierające placówki w budowaniu jej silnej marki |
Wyzwania dla systemów IT w medycynie |
Rola telefonicznej obsługi w budowaniu pozytywnych relacji z pacjentami. Efekt pierwszego wrażenia oraz w eliminowanie sytuacji trudnych.
Jak rekrutować managera placówki medycznej? |
Realizacja obowiązku informacyjnego wobec pacjenta i uzyskanie świadomiej zgody pacjenta – praktyczne aspekty. |
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna w świetle aktualnych zmian.
14:00 – 14:30 | Przerwa kawowa i zwiedzanie wystawy (foyer przed salami Opal)
14:40 – 16:15 | Równoległe sesje tematyczne
Sala Opal I
Sala Opal II
Koordynacja opieki zdrowotnej. Pacjent w centrum uwagi.
Organizacja dokumentacji medycznej z uwzględnieniem aktualnych przepisów
Jak działać dobrze i nie popełniać błędów, kiedy musisz zarządzać swoimi kolegami |
RODO w medycynie estetycznej |
Wyróżnij się albo giń – skuteczny content marketing w placówkach medycznych.
Zakaz konkurencji personelu placówek medycznych
Główny Partner
Złoty Partner
Srebrny Partner
Brązowy Partner
Kolejna edycja Ogólnopolskiego Forum Zarządzających w Medycynie odbędzie się w maju 2023 roku. Program zostanie udostępniony bliżej wydarzenia.