1. Pakiet bezpłatny
0 zł brutto/os.
Udział w konferencji (pierwszy dzień)
Serwis kawowy
Podstawowe materiały konferencyjne
2. Pakiet standard+
1 os. 399zł brutto/os.
2 os. 369 zł brutto/os.
3+ os. 349 zł brutto/os.
Udział w konferencji (1 i 2 dzień)
Serwis Kawowy
Podstawowe materiały konferencyjne
Lunch konferencyjny (1 i 2 dzień)
Przewodnik konferencyjny
Ebook pt. “Digitalizacja dokumentacji medycznej – najważniejsze wskazówki”
Ebook pt. “Jak zarządzać pracą rejestracji medycznej?”
3. Pakiet rozszerzony
1 os. 599 zł brutto/os.
2+ os. 499 zł brutto/os.
Udział w konferencji (1 i 2 dzień)
Serwis kawowy
Podstawowe materiały konferencyjne
Lunch konferencyjny (1 i 2 dzień)
Przewodnik konferencyjny
Ebook pt. “Digitalizacja dokumentacji medycznej – najważniejsze wskazówki”
Ebook pt. “Jak zarządzać pracą rejestracji medycznej?”
Wideo szkolenie “Nowe podejście do oceny pracowniczej – Menedżer w roli coacha”
Certyfikat potwierdzający udział
Prezentacje wysłane na mail z wykładów ze wszystkich sal
Dane podmiotu zgłaszającego
Wyboru pakietu należy dokonać zaznaczając odpowiednią opcję podczas rejestracji w polu “pakiet”.
UWAGA: Jeśli uczestnik nie reprezentuje podmiotu leczniczego, wówczas obowiązuje go dodatkowa opłata 499zł netto/os do wybranego pakietu.
Częste pytania i odpowiedzi
-
Opłatę należy zrealizować na podstawie faktury będącej załącznikiem potwierdzenia przesłanego na adres mailowy podany w zgłoszeniu.
-
Tak, opłatę w wysokości ….. uczestnicy regulują w rejestracji hotelowej.
-
Pierwszego dnia Forum, każdy uczestnik bez względu na pakiet może swobodnie uczestniczyć we wszystkich wykładach prowadzonych w trakcie pierwszego dnia konferencji. W dniu drugim udział mogą wziąć osoby, które zdecydowały się na skorzystanie z pakietu „Standard+” oraz pakietu „Rozszerzonego”
-
Prezentacje oraz dostęp do forum skierowany zostanie drogą mailową w terminie do 3 dni roboczych od zakończenia wydarzenia.
-
Certyfikaty będą wydawane podczas porannej rejestracji uczestników.
-
Chęć uzyskania certyfikatu można zgłosić przy stoisku rejestracji uczestników w trakcie całego spotkania. Dokument wraz z fakturą zostanie skierowany drogą pocztową, a opłatę można uiścić w formie gotówkowej, lub przelewem w terminie 7 dni od dnia zakończenia wydarzenia. Zamawiający na miejscu zostanie obarczony kosztem przesyłki.